سندرم نفروتیک با کراتینین 8.5 بدون دیالیز: امید به زندگی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با کراتینین 8.5 بدون دیالیز: امید به زندگی است

دوست من یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است و کراتینین را دارد تا 8.5، اما دیالیز هنوز شروع نشده است. آیا می توانید لطفا در مورد امید به زندگی خود نشان می دهد؟
expextancy زندگی برای سندرم نفروتیک با کراتینین 8.5 بدون دیالیز چیست؟
در facr، برای شرایط دوست yous، وضعیت فعلی خود را در بیماری مرحله 5 کلیه با از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه بسیار شدید است. معمولا، دیالیز در این مورد نیاز است. با این حال، او می تواند امید به زندگی تا حد زیادی گسترش با در نظر گرفتن درمان طبیعی جایگزین زندگی می کنند. داروی گیاهی شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فقط چنین نوع از درمان برای مرجع است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
به عنوان یک درمان برجسته از بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مدت طولانی است که برای درمان نارسایی کلیه با توابع حفظ و ارتقای ظرفیت کلی کلیه استفاده شده است. زمانی که کلیه ها می تواند بهتر و بهتر کار می کنند، بیماران قادر به دور از دیالیز یا پیوند ماندن و زندگی می کنند طول عمر به طور قابل توجهی طولانی مدت با کلیه خود را خواهد بود.
اگر شما می خواهید برای کنترل سندرم نفروتیک و کراتینین 8.5 به خوبی و بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: